Kezelőcsomag gyulladt, rozáceás bőrre – Hatóanyagok

REDNESS CONTROLL COMPLEX két értékes hatóanyag kombinációja:

A GPI (glycerophosphoinositol choline só) Napraforgóból nyert Lecithin, irányítja a zsírsavak kibocsátását, melyek a gyulladásos folyamatokért felelősek.

A 18 BETA-GLYCYRRETHIC ACID édesgyökérből kivont hatóanyag, gyulladáscsökkentő és nyugtató hatású. Védi a sejteket, megakadályozza a bőrirritációt és megszünteti a kísérő tüneteket.

RESTORING POOL két értékes hatóanyag kombinációja:

A GPI (glycerophosphoinositol choline só) Napraforgóból nyert Lecithin a Phospholipid és Ceramid szintézis előfutára, melyek az intercelluláris cement összetevői. Helyreállítja a bőr gátfunkcióját, újraépíti a szaruréteget, megerősíti a bőrt és így akadályozva meg a kórokozók bejutását,

PHOSPHOLIPID a sejtmebrán zsírsavakban gazdag, természetes összetevője.

Emeli a bőr tolerancia küszöbét, és azonnali, tartós nedvességet biztosít.

IMPROVING SYSTEM természetes növényi kivonatok keveréke:

A XIMILENE többszörösen telítetlen zsírsav, a Dél Afrikában honos Olax Dissitiflora bokor magjából nyert kivonat, a bőr vérellátását javítja. Védi és erősíti a felületi hajszálereket és így javítja a rozácea állapotát.

A FEKETE ÁFONYA – CSIPKEBOGYÓ – SOMKÓRÓ KIVONAT érfal erősítő kivonatok. Gátolják olyan enzimek tevékenységét, melyek képesek elpusztítani a kollagén és az elasztin rostokat.

» Szakrendelések » Kezelések » Kezelőcsomag gyulladt, rozáceás bőrre » Kezelőcsomag gyulladt, rozáceás bőrre – Hatóanyagok