Kezelőcsomag érzékeny, rozáceás bőrre

Kezelőcsomag érzékeny, rozáceás bőrre

SWEET RELIEF

Az érzékeny bőr védelme

• Csökkenti a bőr érzékeny reagálását.
  • Fokozza a bőr ellenálló képességét a külső környezeti hatásokkal szemben.
  • Gyulladáscsökkentő hatású, visszaállítja a bőr természetes egyensúlyát és az intenzív tisztítást követően megelőzi a mikrosérülések kialakulását. Az enzimrendszert aktiválja.
  • Használata során az irritációkat időben megelőzi és így az idő előtti öregedés legfőbb oka ellen hat.
  • Speciális növényi kivonata nyugtató hatást biztosít.
  • Helyreállítja a bőr egészséges állapotát és megvédi a káros környezeti hatásoktól.
  • Ápoló és védő hatása mellett simítja a vonalakat és az apró ráncokat.
  • Különösen az irritációra hajlamos bőrre ajánljuk.

HATÓANYAGOK:

ENTEROMORPHA COMPRESSA: Csökkenti a bőr érzékeny reagálását. Zöld alga magas Entelin tartalommal, egy aminósavból nyert hatóanyag. Intenzívan és tartósan ápolja, nyugtatja és védi az érzékeny bőrt.

HYDRO-KOMPLEX: Speciális lipidekből, aminósavakból és ásványokból álló keverék, mely helyreállítja a bőr egészséges állapotát és megvédi a káros környezeti hatásoktól.

ALOE VERA: Jól ismert gyógynövény, mely mukopolysaccharidokban gazdag, védi a regenerációigényes, károsodott bőrt, gyulladáscsökkentő, nyugtató, hűsítő és nedvességpótló hatású.

FEKETEÁFONYA: Anthocyanosidban gazdag, az erek falát erősíti és növeli ellenállásukat,

D-Panthenol és Phyto –Hyaluronate: nedvességpótló és védő hatású összetevő.

Trehalose: megakadályozza a nedvességvesztést.

Esculin: vadgesztenye kérgéből egy speciális eljárással kinyert tiszta, gyógyszertanilag hatékony anyag, megszünteti a kialakult vörösséget, javítja a mikrocirkulációt és fokozza a kapillárisok rugalmasságát.

Rizs-olaj, Szója-bab-protein és Phoszfolipidek: ápolják, ujrastruktúrálják és védik a bőrt.

Körömvirág: nyugtató hatású.

Medvecukor: Beta-Glycyrrhetic-savat tartalmaz, csökkenti a bőr vörösséget és megelőzi a gyulladások kialakulását.

SZÁLLÍTÓANYAG:

TRANSCUTOL: A bőr szerkezetéhez hasonló molekula mely magába zárja az aktív anyagokat és a bőr felszínéről egyre mélyebbre jutva adja le azokat.

KOZMETIKAI HATÁS:

–         Fokozza a bőr ellenálló képességét.

–         Használatával a vörös foltok hamar eltűnnek, a bőr megnyugszik és normalizálódik.

–         Mint “gyors segítség” is előnyös a használata.

» Szakrendelések » Kezelések » Kezelőcsomag érzékeny, rozáceás bőrre