Kezelőcsomag aknés bőrre
vegyész-kozmetikus

Kezelőcsomag aknés bőrre

Kiegyenlítő ápolás a problémás bőrre

Szisztematikusan kezeli az aknés bőrállapotot.
Megakadályozza a fokozott elszarusodást, a faggyú megkeményedését a hozzá kapcsolódó keringési zavart, valamint helyreállítja a megbolygatott csíraflórát.
A kezelés a megkeményedett faggyút feloldja, és így bontakozik ki az antibakteriális hatás a grammpositive baktériumok ellen, mint a propion és más gennykeltő baktériumok.
A purifying különleges hatóanyagai mélyrehatóan javítják a gyulladt, tisztátalan bőr struktúráját, gyulladáscsökkentő, nyugtató, nedvességadó és faggyúszabályozó hatásúak.
A purifying termékekben felhasznált gyulladáscsökkentő anyagok a faggyúmirigy működését szabályozó összetevők mellett együttesen támogatják az aknés bőr gyógyulási folyamatát, valamint helyreállítják nedvesség-háztartását.

HATÓANYAGOK:

Azeloglycine: Azelaic savból készült összetevő a bakteriális poliferációt irányítja. Normalizálja a faggyúmirigy-működést és a faggyú összetételét.
Fekete Nyár-Kivonat: Normalizáló és lágyító kivonat, mely csökkenti a fokozott faggyúmirigy működést és szűkíti a pórusokat.
Grapefruitmag-kivonat GSE: A természetes antibiotikum, mely nagy koncentrációban tartalmaz bioflavonoidokat és proteineket. A kozmetikai termék pH-értékét Ph4-7 között stabilizálja. Hatékony védelmet biztosít számos baktérium, penész- és élesztő gomba ellen. Antibakteriális hatása mellett kellemesen hűsíti és frissíti a bőrt.
Növényi olajok és NMF: Hatóanyag kombináció, mely helyreállítja a bőr víz-zsír háztartását. Erősíti a bőrt és megvédi azt a dehidrációval szemben.

KOZMETIKAI HATÁS:

• Speciálisan a gyulladt, aknés bőr kezelésére kifejlesztett termékcsalád.
  • A bakteriális poliferációt irányítja.
  • Normalizálja a faggyúmirigy-működést és a faggyú-összetételét.
  • Szűkíti a pórusokat és csökkenti a zsírfényt.

» Szakrendelések » Kezelések » Kezelőcsomag aknés bőrre