Anti-aging kozmetika
vegyész-kozmetikus

Anti-aging kozmetika

A Mátyásföld Klinika tapasztalt kozmetikus-vegyész szakembere, Lőrincz Veronika készséggel áll a szépülni vágyók rendelkezésére. Kezeléseit mindenkinek ajánlani tudjuk, aki a valóban hatékony és tartós megoldásokban hisz.

A kezelések megkezdése előtt természetesen megállapítjuk az Ön bőrtípusát, hogy személyre szabott megoldást nyújthassunk a fiatalság megőrzésére, és a tiszta, egészséges és életteli bőr fenntartására. Mindehhez olyan innovatív eszközöket alkalmazunk, amelyek a természet öngyógyító képességét aktiválják bőrünk sejtmegújítása érdekében. Kezeléseink megoldást nyújtanak mind a bőr öregedési folyamatainak késleltetésében, mind a hagyományos kezelések terén.

Az anti-aging kozmetika kezelésein – előzetes bejelentkezést követően – reggeltől estig várja Önt Lőrincz Veronika vegyész-kozmetológus.

Bővebb információért kattintson a kezelés nevére!

Anti-aging kezelések

Növényi őssejt kúra (regeneráló, revitalizáló kezelés kaviárral és retinollal)
Kozmetikai hatása: regeneráló, revitalizáló, hidratáló. Bőrtípus: minden bőrtípusra ajánlott, főként matt, élettelen, rugalmatlan bőrre

Intenzív Bőrmegújító Kúra (Koenzim Q10 – feltöltő, feszesítő, hidratáló kezelés)
Kozmetikai hatása: feltöltő, feszesítő, hidratáló, energizáló. Bőrtípus: minden bőrtípusra ajánlott, főként zsírhiányos, rugalmatlan, öregedő bőr kezelésére

Intenzív Ránctalanító Kúra (szem és száj környékére)
Kozmetikai hatása: ráncokat feltölti, a szem alatti sötét karikákat és duzzanatot megszünteti. Bőrtípus: minden bőrtípusra ajánlott

Három dimenzionális anti-aging védelem
Kozmetikai hatása: feszesítő, rekonstruáló, térfogatnövelő. Bőrtípus:minden bőrtípusra alkalmazható, különösen fáradt és rugalmatlan bőrre

Totális bőrfeszesítő kúra (arc, nyak és dekoltázs kezelésére)
Kozmetikai hatása: feltöltő, feszesítő, energizáló, hámlasztó, regeneráló, fehérítő, kivilágosító. Bőrtípus: minden bőrtípusra, aknés, foltos, hyperkeratikus, ráncos bőrre. Ajánlott kezelései időszak: tavasz, ősz, tél

Hatékony védelem a szabadgyökök ellen
Kozmetikai hatása: védő, rekonstruráló, vitalizáló anti-oxidáns kezelés

Tradicionális kezelések

Kezelőcsomag vízhiányos bőrre
A bőr természetes víztartalmának növelése és védelem a dehidratáció ellen
Kozmetikai hatása: Optimális védelmet biztosít a nedvességvesztés ellen. Megfelelő mennyiségű nedvességgel látja el a bőrt és fokozza vízmegtartóképességét. Bőrtípus: dehidratált bőrre

Kezelőcsomag zsírhiányos bőrre
A bőr természetes zsírtartalmának helyreállítása és védelem az öregedés ellen
Kozmetikai hatása: Megelőzi a bőr idő előtti öregedést. A szöveteket feszesebbé teszi, hidratál és táplál. Bőrtípus: matt, zsírhiányos és öregedő bőrre

Kezelőcsomag érzékeny, rozáceás bőrre
Nyugtató, érfal erősítő kezelés
Kozmetikai hatása: Fokozza a bőr ellenálló képességét.Használatával a vörös foltok hamar eltűnnek, a bőr megnyugszik és normalizálódik. Mint “gyors segítség” is előnyös a használata.
Bőrtípus: érzékeny, vörösödésre hajlamos, rozáceás bőrre

Kezelőcsomag aknés bőrre
Tisztító, fertőtlenítő kezelés
Kozmetikai hatása: Speciálisan a gyulladt, aknés bőr kezelésére. A bakteriális poliferációt irányítja. Normalizálja a faggyúmirigy-működést és a faggyú-összetételét. Szűkíti a pórusokat és csökkenti a zsírfényt. Bőrtípus: gyulladt, aknés bőr