Tartós fülakupunktúra, akupunktúra
belgyógyászat, foglalkozás-eü., mozgásszervi rehab., akupunktúra

Tartós fülakupunktúra, akupunktúra

Az akupunktúra köztudottan az ősi kínai gyógymódok közé tartozik, de egyes források szerint Európában is ismerték sok száz évvel ezelőtt. Fülkagylónkon minden szervünknek van egy megfelelő pontja, melyet ha ingerlünk, gyógyhatással lehet az adott szervre.

A fülakupunktúra hatásai

A terápia lényegében az akupunktúrás pontok tűvel való kezelését jelenti.

A tartós, tűvel végzett fülakupunktúra során 1,5 mm-es tűt helyeznek a megfelelő helyre, ami bőrszínű tapasszal van fedve, így nem feltűnő. Ez a napi tevékenységeinket sem zavarja.

A fülakupunktúra számos betegség, tünet kezelésére alkalmas, pl. fogyokúrával, fájdalomcsillapítással, klimaxszal kapcsolatos panaszok. Kezelés segíthet egyes függőségektől is megszabadulni, mint például: dohányzás, alkoholizmus, drogfüggőség.

Hogyan hat a fülakupunktúra?

Az akupunktúrás pontok stimulálása szabályozza a szervek energiaellátását. Ezen előnyös tulajdonságainak köszönhetően általánosan javítja egészségünket, és segít megelőzni a betegségeket.

A kezelés hatékonyan vethető be depressziós és szorongásos panaszok esetén is, hiszen jelentős mértékű stresszoldó hatással bír. A tartós fülakupunktúra régóta használatos fogyókúrák kiegészítő kezeléseként, mert csökkenti az étvágyat, és fokozza szervezetünk méregtelenítését. Emésztőrendszerünkre is kedvezően hat a kezelés: megszünteti a haspuffadást, hasmenést és a székrekedést.

Tartós fülakupunktúra a Mátyásföld Klinikán

A kezelés klinikánkon nyugodt és barátságos környezetben zajlik. Betegeink bízhatnak munkatársaink nagyfokú szakértelemében, és a mögötte álló sokéves tapasztalatban. Folyamatosan követjük az orvostudomány fejlődését, és a lehető legmodernebb eszközöket használjuk.

Előzetes, telefonos bejelentkezés után pácienseinket azonnal tudjuk fogadni, várakozni nem kell. Aki járt már nálunk akupunktúrás kezelésen, szívesen jön vissza, ha további gyógykezelésre van szüksége.

A tartós fülakupunktúrás kezelést Dr. Kozma Zsuzsanna, belgyógyász szakorvosunk végzi.

Tartós fülakupunktúra fogyasztásra és fájdalomcsillapításra from Mátyásföld Klinika on Vimeo.

» Szakrendelések » Kezelések » Tartós fülakupunktúra, akupunktúra